dilluns, 6 d’abril del 2020

SETMANA SANTA

💦Ep, família!

Volem ser al vostre costat en aquesta Setmana Santa tan especial.
Per ajudar-vos a passar-ho bé en família us hem preparat tot un seguit de propostes que esperem que us agradin.
Ja sabeu que trobareu els contes de  l'Andreuet que ens va explicant la seva experiència en això del confinament! No us ho perdeu! Mireu el seu blog!
I , per a cada dia, trobareu dues activitats diferents! Des de fer exercici , fins a visitar i fer jocs a un museu, passant per la cuina i els experiments de química. Ah! i una bona sessió de Zumba de la nostra companya Anna Ramon o també podeu jugar a la proposta que ens va fer l'Adrià amb el Genially.

🙋De tot una mica, ben variat , per donar-vos idees! 

Cliqueu a sobre dels dibuixos , que són com una pista per saber de què va l'activitat.
Si ens voleu anar deixant comentaris estarem encantats de respondre-us!
Que passeu una bona setmana, malgrat les circumstàncies!

Us trobem molt a faltar!

I tingueu sempre present... Seguim al vostre costat!


Equip de mestres 

1

25 comentaris:

  1. Respostes
    1. Espero que t'agradin les propostes! Bona setmana santa! Anna

      Elimina
  2. HOLA soc la Carla
    he fet tots els exercicis i m'he llegit el conte de l'Andreuet
    que bo 😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro que t'hagin agradat les propostes Carla! Petonets, Anna

      Elimina
  3. Crec que està són unes bones propostes per fer aquesta setmana Santa��❤️

    Espero que estigueu molt bé!��

    ResponElimina
    Respostes
    1. Esperem que t'agradin les propostes! Bona Setmana Santa! Anna

      Elimina
  4. Hola, sóc l'Èlia.
    He fet 2 experiments súperdivertits i tambè una miqueta d'exercici.
    Gràcies per enviar activitats per no aborrir-nos aquets dies de setmana santa.
    Adéu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola bonica! Perfecte! Moltes gràcies per fer les activitats! Petons, Anna

      Elimina
  5. Hola, sóc l'Estel i he fet els expariments i tambè he fet els exersisis són molt divertits, Gàcies per posar aquestes activitats he passat una estona divertida :)

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro que t'agradin les propostes que hem fet per aquests dies! Bona setmana santa! Anna

      Elimina
  6. hola soc la Carla
    molt xulo gracies que divertit!😘

    ResponElimina
  7. Hola, sóc l'Estel, i he fet els reptes matemàtics són molt divertits :)

    ResponElimina
  8. HOLA soc la Carla
    he acertat la pregunta 1, 2, 3, 4, 6 i per últim la 9
    ES A DIR QUE HE ACERTAT 6/9
    molts PETONETS!

    ResponElimina
  9. Ha estat molt xulo moltes gracias🤣🤣

    ResponElimina
  10. Ens agrada molt que us ho passeu bé amb les propostes!

    ResponElimina
  11. Hola, bon dia. Sóc la Txell.
    Amb la meva família tinc pensat fer uns jocs... a veure si s'animen!
    Espero que estigueu tots bé.
    Adéu, fins aviat!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Txell, Que gaudiu molt dels jocs en família.
      Una abraçada
      Anna i Pilar

      Elimina
  12. Isaac barco vidal. M'han fet pensar força l'excercici dels llumins.Quan vam fer l'experiment de la tinta invisible s'ens va incendiar el paper, però menys mal que el meu pare va posar el full rapid a l'aigua, em vaig espantar molt però m'ho vaig passar bé dins de tot.
    Després vam fer els contes bojos el meu pare la meva germana (Maria) i els meus altres germans, (Pau i Joan),en resúm, m'ho he passat pipa,Gràcies.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Isaac, ja veig que esteu fent les activitats en família. És xulo i divertit. Una abraçada, Pilar

      Elimina
  13. m'agradat molt els exercicis de mates i el de els contes bojos ...
    Adeu Anna
    xx

    ResponElimina
  14. És genial que hagis passat una bona estona fent aquestes activitats. Bravo Anna!

    ResponElimina
  15. hola soc la carla
    m'agrada tot el que feu
    petons!!!!!

    ResponElimina
  16. Estupendo! L'objectiu era continuar aprenent i divertir-se a la vegada, i si és amb la família... encara millor, oi?
    Mònica

    ResponElimina