dilluns, 20 d’abril del 2020

SCIENCE MONDAY 20th APRIL

Hello everyone,
It's Science time and this week we are going to start a project about the COVID-19.
You have 3 options to do the project:

  1. Ask us to send you a WORD with the activities. (demaneu-nos per mail el full de Word)
  2. Copy and draw it yourself and send us a photo by email. (Ho podeu fer vosaltres mateixos en un full)
  3. Power Point.
You have a week until the 27th April to send us your homework by email:

montse@escolaelcim.net
asoler@escolaelcim.net




We miss you so much!
Kisses,
Anna and Montse xx

9 comentaris:

  1. Hola montse, sóc l'isaac barco, ja t'he enviat els exercicis, gràcies

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfect Isaac, I'll check them and I will send you an answer to your email.
      Kisses,
      Montse xx

      Elimina
  2. Hola Anna em vui conectectar a aquesta sessio pero no em deixa.
    Gracies Marilú

    ResponElimina
  3. Hola Anna em vui conectectar a aquesta sessio pero no em deixa.
    Gracies Marilú

    ResponElimina
  4. Marilú, no és cap sessió, crec que ja t'he enviat els documents al teu mail.
    Kisses,
    Montse xx

    ResponElimina
  5. Hola Montse soc el Joan
    Jo et vaig enviar el gmail ahir per que ho sapigues
    Una abraçada
    BYE

    ResponElimina
    Respostes
    1. Fantastic!!!
      Thank you so much Joan!
      Kisses,
      Montse xx

      Elimina
  6. Hola Anna sóc l'Alex Muñoz Dema t'envio els deures d'àngles

    ResponElimina