dijous, 2 d’abril del 2020

DIJOUS 2 ABRIL: ED.VALORS I MATES

ED.VALORS:

Aquí us deixem aquest vídeo sobre l'AMISTAT, després de mirar-lo, ens podeu enviar les vostres reflexions:


Per què els nens necessiten tenir amics? | EAP Montserrat
CURT SOBRE L'AMISTAT

A nosaltres ens ha agradat molt i us el volem ensenyar!

Pilar i Anna





MATES:

Bon dia !!!
Preparats per fer una mica de geometria?
Fixeu-vos bé abans de respondre



Heu fet l'exercici del gràfic lineal? Com va anar ?  Expliqueu-m'ho !!
Us atreviu a fer el de pictogrames? És fàcil, seguiu l'exemple. És important completar bé el requadre de les dades.

Espero els vostres comentaris !!


Pilar

50 comentaris:

  1. He contestat totes les preguntes bé, però pel final m'ha dit que m'he de inscriure per continuar. No he pogut fer exercici dels gràfics linears.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Unai,
      Tranquil , en un altre moment fas el gràfic. No hi ha pressa.
      Pilar

      Elimina
  2. la fitxa de gràfics lineals em va anar molt bé ja que el meu pare me'n va ensenyar, i ara ja ho entenc.
    Bet;)

    ResponElimina
  3. Hola Pilar i Anna hem de ser generosos i compartir les coses. ��

    ResponElimina
    Respostes
    1. Bon dia! Clar que si Eric! Tens tota la raó! Pilar i Anna

      Elimina
  4. Hola Pilar, sóc l'Estel i he fet la activitat de geomatria i m'ha agudat a repassar els tipus d'angles i mesurar els angles.
    Adéu

    ResponElimina
  5. Hola Pilar, la activitat dels angles m'ha anat bé per repassar. ��

    ResponElimina
  6. Bon dia Anna, sóc el Moisés, amb aquest video he après que si jo li dono a algú el que necesita ell m'ho agrairà amb una altra cosa que jo necessiti en un altre moment.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Perfecte! Quina reflexió més maca! Gràcies per comentar! Pilar i Anna

      Elimina
    2. Hola!La meva reflexió es: crec que tothom a de compartir, perquè finalment, apart de no ser generos,que després tampoc ens deixaran les coses a nosaltres.I així acabes pendent tu.

      Elimina
    3. Hola, jo crec que encara que l'altre persona no et dixi res, tu li has d'eixar i el final segur que tu deixera!
      espero que ens puguem veure aviat!

      Elimina
  7. Hola, bon dia.
    Ed. valors: Aquest video m'ha fet reflexcionar sobre que fins que no
    saps per a quin motiu algu fa una acció no el tens que jutjar i que si tu ajudes en algun moment ell t'ho tornarà.
    Mates: He anat a la pàgina per fer els exercicis i no n'he fallat ni un !!!!
    Adéu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, qui ets?
      Tens raó, en castellà diriem "Haz el bien y no mires a quien"
      Molt bé les mates!!
      Una abraçada
      Pilar

      Elimina
  8. Bon dia Pilar, sóc el Moisés i ja he fet els exercicis de mesura d'angles. El gràfic lineal em va sortir bé, en Genís va perdre diners i la Mònica en va guanyar. El pictograma era difícil i crec que no em va sortir bé. Fins una altra.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Moises,
      Ja veig que cada dia vas fent la feina. Si alguna cosa no acaba de sortir no pateixis, ja farem.
      Una abraçada
      Pilar

      Elimina
  9. HOLA soc la Carla
    les mates molt fàcils🤩

    ResponElimina
  10. Hola sóc el Aitor.O i al principi em costava una mica fer el gràfic lineal però després m'he sortit i l'he fet

    ResponElimina
  11. HHHOOOLLEEEE soc la Carla
    Aquest video està molt bé perquè demostra que està bé comparteixis,i així tú rebràs coses bones i t'ho agrairan💋💋😘😘😍😍😊😊

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carla
      Exacte, compartir sempre dona bons resultats!
      Anna i Pilar

      Elimina
  12. Hola
    Bon dia!
    “El que siembra, recoge”
    Ha estat molt xulo el vídeo .
    Adéu!
    Max

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Max,
      Tens tota la raó, acabo de dir aquesta frase feta que acabes d'escriure a l'Aitor. I no havia vist els teu missatge, ehhh!!
      Una abraçada,
      Anna i Pilar

      Elimina
  13. Hola sóc el Aitor.O i crec que em de ser amigables amb tota la gent i com que al final el gos li ha li ha donat cucs, despres la au li ha donat peixos i jo crec que la reflexió és:tot el que fa té recompensa

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aitor,
      Tens raó. En castellà diriem "Quien siembra, recoge"
      Una abraçada,
      Anna i Pilar

      Elimina
  14. Hola Anna i Pilar, sóc l'Estel, com esteu? espero que bè :)La meva refleció es que si una persona nesesita una cosa que jo tinc i jo li dono, ell m'ho agrairà i em podra donar una cosa que ell te i jo no, i amb aixó he apres que hem de compartir i ajudarnos continuament per ser millors persones.
    Adèu Anna i Pilar, un petonet <3

    ResponElimina
  15. Hola Estel, tens tota la raó. Sempre hem de compartir i ajudar als altres.
    Un petonet
    Anna i Pilar

    ResponElimina
  16. Hola companys/es, ANNA I PILAR! Com esteu? Espero que estigueu perfecte!
    Mates: m'ha agradat molt les activitats, m'ha ajudat molt!
    Espero que ens puguem veure aviat!
    Txell

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Txell,
      M'alegro que t'ho hagis passat bé amb les activitats.
      Fins demà
      Anna i Pilar

      Elimina
  17. Hola Pilar i Anna que tal?He vist el video i crec que si jo estigués en aquella cituació, li donaria i despres li demanaría alguna cosa del matéix valor i que m'ho dones. Despres li diría gracias i aixi els dos estaríam contents.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Segur que demanaries alguna cosa del mateix valor?
      Torna a pensar-ho
      Qui ets?
      Una abraçada.
      Anna i Pilar

      Elimina
  18. Video amistat - M'ha agradat molt el video i m'ha fet pensar en que no només s'ha de pensar en un mateix, que s'ha de compartir i que el gos sap el que fa.
    Mesura d'angles - M'ha recordat a quan ho feiem Geometria amb la Rosa a 4rt.M'ha ajudat força a recordar-ho i he après a fer-ho en castellà ja que m'he equivocat si era: 'plano o llano'.Espero que us ajudi als demés al igual que a mi.Gràcies.Isaac Barco

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Isaac,
      És veritat que s'ha de compartir i ser generós amb els altres. Tu saps fer-ho bé. Ets un bon company.
      Respecte a les mates, ara ja saps el vocabulari dels angles en castellà i en català, jajaja.
      Una abraçada.
      Anna i Pilar

      Elimina
  19. Hola Pilar soc el Jan. Ja ho e fet tot per avui, m´ha liat lo de angla pla es diu llano en castella.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jan, ara ja saps com es diu en català i en castellà, jajaja
      Un petó.
      Pilar

      Elimina
  20. Hola Pilar ja he fet tots els exercisis que es poden fer ,adeu

    ResponElimina
  21. Hola, soc Tiago
    M'agradat molt aquesta activitat, perquè he après més.

    ResponElimina
  22. Hola, soc Tiago
    El video m'ha semblat que si tú fas una cosa bona sempre rebràs una compensació.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Tiago! Quina gran reflexió! Molt bé! Gràcies per participar. Pilar i Anna

      Elimina
  23. Hola, soc la Nastia.
    Ed.Valors:a estat molt guai el video.
    Mates: he fet 20 ex perque no em dexaba més.
    Adeú!!!!
    XX Nastia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Nastia, ets una campiona.
      Un petonet
      Anna i Pilar

      Elimina
  24. jo ja he acabat tots els deures de matemàtiques i em va anar molt be

    PAU

    ResponElimina
  25. Hola doc la violet .Eh mirat el vídeo y m’agradat y també m’ha donat tristesa .La meva reflexiò es que en de respectar l’amistat y si una persona et demana un favor tú li fas el favor y ell t’ho agraeira y et farà el favor que tú lo demanis .y també hos trobo molt a faltar .Petons y unas abraçades molt fortes ♥️��

    ResponElimina
  26. Hola Pilar i Ana soc la Violet m’agradat el vídeo i la meva reflexiò es que el de respectar l’amistat i tenir mes cuidado amb qualsevol cosa que diem sobre l’amistat i que si una persona et demana un favor tú lo fas i ell te’l tornarà.I hos faig molt a faltar a tots a l’escola els companys i a tots els mestres.Un petò i un abraçada molt forta per tots ♥️😘

    ResponElimina
  27. Gracies.
    M'agradat molt les activitats i m'han ajudat Pilar.
    Itambe m'agradat molt el video de la amistat Anna.

    ResponElimina