dimarts, 21 d’abril del 2020

MÚSICA

Bon dia nois i noies!
Avui toca música!

Us he preparat una sorpresa per al final, però...
Primer de tot us he preparat un repàs de les notes de l'escala.
A veure si sou capaços de no cometre cap errada!

https://www.musictheory.net/exercises/note/bgpyryybnyyyyy

Què?  Com ha anat?

Doncs ara repassem les notes amb la flauta, a veure si les recordem

https://aprendomusica.com/const2ca/01posicionsflauta/posicionsflauta.html

Us heu enrecordat de totes?
Doncs practiquem una miqueta... Aquí teniu una cançó, a veure si us sona d'alguna cosa...

https://aprendomusica.com/const2ca/11whenthesaints/whenthesaints.html

I ja per acabar... la sorpresa... una activitat divertida per crear ritmes!

https://musiclab.chromeexperiments.com/Rhythm/

24 comentaris:

  1. Hola Carle he fet les dos primeres activitats però les altres dugues noem funcionaven.

    Adéu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Eric, a vegades pot ser que es pengi
      Torna-ho a probar
      Carles

      Elimina
  2. Hola Soc la Violet m’an agradat molt les activitats están molt chulas i divertides petons 💚😘♥️

    ResponElimina
  3. No he fet cap errada.
    M'ha encantat gràcies

    ResponElimina
  4. Hola Carles soc la Ivet,
    he fet els jocs hi han sigut molt divertits pero en el exersisi de la flauta no l'e pogut tocar perque me la vaig deixar la flauta al cole pero igualment he tocat les notes amb un llapis.
    Els altres jocs el he fet hi m'han agradat molt.

    ResponElimina
  5. Hola Carles sóc l'Emma ja he fet las activitats són molt xules!

    ResponElimina
  6. Hola Carles soc la Ivet,
    He fet els jocs, i han sigut molt divertits pero la cançó de la flauta no l'e pogut fer perque em vaig deixar la flauta a classe, pero els altres jocs si que els he pogut fer i han sigut molt divertis i entretinguts. El que més m'ha agradat és el de percussió.

    ResponElimina
  7. hola carles soc la violet m'han agradat molt les activitats estan molt divertides petons

    ResponElimina
  8. Hola Carles!!!!
    els exercisis que ens has posat avui m'han semblat molt divertits!!!
    PETONS!

    ResponElimina
  9. Bona tarda Carles, sóc el Moi, ja he fet totes les activitats. La que més m'ha agradat ha sigut la de crear ritmes. Fins la pròxima!!!

    ResponElimina
  10. Hola Carles, com estàs?
    Ja he fet les activitats
    adéu

    ResponElimina
  11. Hola Carles sóc l´Aitor.F el exercici que més m´ha agradat és el de els ritmes

    ResponElimina
  12. Hola, Carles soc el Tiago
    m'agradat les activitats de música

    ResponElimina
  13. ho tenia una mica endarrerit i finalment ho he fet,els ritmes són iper xulos

    ResponElimina
  14. Hola sóc el Hugo, aquest es el meu link per entra al treball

    https://musiclab.chromeexperiments.com/Song-Maker/song/4839741603184640

    ResponElimina