dimecres, 1 d’abril del 2020

DIMECRES 1 ABRIL: PLÀSTICA I MEDI NATURAL


pitavoles: Cotxes fets amb tubs de paper WC | Reciclaje juguetes ...

PLÀSTICA

Teniu ganes de fer manualitats?

Doncs busqueu un vídeo que us agradi, escolliu una activitat amb material reciclat i endavant!


Expliqueu-nos quina heu escollit i com ha sortit tot plegat!

Pilar i Anna







MEDI NATURAL:

Com esteu nois i noies?
Recordeu quan a classe vam parlar de la protecció que ens hem de posar quan estem exposats al sol?
Ja hem entrat a la primavera i s'allarga el dia i les hores de llum i de sol.  Potser durant aquestes setmanes us poseu a jugar a les terrasses o als balcons de casa vostra i sense adonar-vos us va tocant el solet.  Us heu de protegir amb crema solar? Potser algú de vosaltres pot pensar que encara no, que això ja ho farem més endavant, al juliol i a l'agost. Mireu aquest vídeo i preneu conclusions.

  El sol d'ara crema tant com el de l'estiu?

Un cop vist el vídeo intenteu calcular diversos exemples. Us marqueu una data que sigui abans del 21 de juny i la compareu amb quin dia de juliol o agost es relaciona. Ja em direu com us ha anat!!!

Heu fet alguna feineta de les que us vaig dir a classe? Avui podríeu fer les activitats de repàs del final del tema. 

Pilar

33 comentaris:

  1. Hola Pilar, sóc l'Estel,he calculat que el 5 de juny i el 8 de juriol són equivalents.
    Avanç he mirat el vídeo, no savia que a l'hivern la terra està més aprop del sol, i que a l'estiu la terra està més lluy del sol i que les estacions canvien per l'inclinació de la terra.
    Aquet vídeo m'ha agudat a entendre perquè hens hem de posar crema al Maig.
    Pilar Estel

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Estel
      Ara recorda de posar-te cremeta cada vegada que estiguis exposada al sol.
      Un petonet
      Pilar

      Elimina
  2. Hola Pilar, sóc el Moisés. El 15 de juny es correspon amb el 27 de juny. He fet tots els deures que ens vas posar. Fins la pròxima ;-).

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Moises
      Bona feina. Ets molt treballador.
      Petonets
      Pilar

      Elimina
  3. Hola soc la Txell,
    Plàstica: moltes gracies, a la tarda ja m'ho mirare per la tablet.
    Naturals: M'ha agradat molt el video, es molt gracios, mai m'ho havia pensat, ja he apres una cosa nova! Pero no l'he pogut acabar de veure perquè el video s'ha quedat parat i no m'anava, ho provare a la tarda!
    Adeu, espero que estigueu molt be!😊

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Txell
      Segur que si ho tornes a provar el vídeo funcionarà. És curiós,
      ja veuràs!
      Nosaltres bé, moltes gràcies.
      Vosaltres tots bé?
      Anna i Pilar

      Elimina
    2. Perfi m'ha funcionat, tens rao, es molt curios!

      Elimina
  4. el 4 de juny equivl al 1 de juliol😘😘😘

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carla
      Pots anar fent les equivalències de més dies. És divertit
      Una abraçada
      Pilar

      Elimina
  5. hola Pilar sóc el Jan.he calculat que el sol de avui es equivalent al del dia 11 de setembre. Encara no he decidit quina manualitat fer.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Jan
      Pots anar practicant i buscar l'equivalència de més dies.
      De manualitats pots fer més d'una, les que t'agradin més.
      Una abraçada Jan

      Elimina
  6. Hola Pilar com estas soc el Marc el dia 16 de juny es equivalent al 26 de juny.espero que estiguis molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Marc,
      M'alegro de parlar amb tu.
      Nosaltres tots bé. Un petonet
      Pilar

      Elimina
  7. Hola Pilar, sóc la Ivet!
    Hem mirat l'infok i m'ha semblat molt curiós això de les equivalències entre els dies de diferents mesos de l'any.
    Tot el que fan a info K ho seguim a casa i aquest video ja l'haviem vist, peerò mo ho recordava.
    una abraçada a tots.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Ivet,
      M'alegro de parlar amb tu.
      Tots bé?
      Nosaltres bé, gràcies.
      Un petonet molt gran.
      Cuideu-vos
      Pilar

      Elimina
  8. Hola Pilar és molt curios que el sol de la primavera sigui més calorós que a l'estiu. Encara no sé quina manualitat fer però hi han de molt xulas.����
    Adéu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Èric,
      És cert, el que explica el vídeo és curiós.
      Pots fer més d'una manualitat, això a tu t'agrada.
      Ja m'explicaràs
      Pilar

      Elimina
  9. Hola Pilar
    Sóc l'Aran ja estic molt informada amb l'informaciño de l'Info K i de les noticies. Jo també vaig veure aquest video i si m'en recordo i vaig aprendre algúna cosa nova. Sempre ens donen informació que no saviem oi?
    Que tal tots per allà nosaltres molt bé.
    Una abraçada molt forta.
    Aran Del Rio Villalba.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Aran,
      És veritat, amb Infok aprenem moltes coses interessants.
      M'alegro que tots estigueu bé.
      Seguim en contacte.
      Petonets
      Pilar

      Elimina
  10. Hola Pilar, sóc la Nastia espero que estigis molt bé. Jo crec que el
    10 de juny equival a 2 de juliol. Adeú,un pato <3

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Nàstia,
      Com esteu? Nosaltres bé , gràcies.
      El vídeo ha estat curiós , oi ?
      Una abraçada
      Pilar

      Elimina
  11. El fet de que al estiu el sol estigui més lluny i al hivern més aprop és molt curiós i extrany, m'ha agradat molt.Isaac Barco

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Isaac,
      És veritat, és curiós , oi? Sembla que hauria de ser al revés, perquè a l'estiu fa més calor!!!!
      A tu sempre t'agraden molt les naturals ehhh!!
      Un petó
      Pilar

      Elimina
  12. Hola Pilar, he calculat i el 3 d'agost que és el meu aniversari equival al 13 de juliol.��
    Adéu

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Èric,
      Bona pensada! Calcular el dia del teu cumple!
      Un petó
      Pilar

      Elimina
  13. HOLA Pilar!!!!!Soc la Carla, com estàs? jo molt bé espero que tú també,
    aquests dies he estat publicant missatges, però no se per què però no
    es publiquen😅😅😅🤔
    Ja he fet la manualitat, he triat decorar un bolígraf amb pasta o massa flexible, t'envio una foto pel mail 😘💋😍😊

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola Carla,
      Estem bé gràcies. I vosaltres?
      Hem anat publicant els teus comentaris. Mira a veure si els trobes.
      Buscaré la foto al mail. Molt ben fet!
      Una abraçada
      Anna i Pilar

      Elimina
  14. Hola soc la Carla
    El 4 d'abril equival al 7 de setembre😍😘💋💋

    ResponElimina
  15. Ma agradat molt xulo el video

    ResponElimina
    Respostes
    1. Recorda posar el teu nom un altre dia! Petonets! Pilar i Anna

      Elimina
  16. Hola, acabo de mirar el video perquè ahir no vaig poder.
    He après una miqueta més sobre quan he de posar-me crema solar i tambè he calculat que el 14 de maig equival al 29 de juliol.
    El video es molt divertit.
    Adéu.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola,
      Ja saps cremeta si et toca el sol!!
      Qui ets?
      Una abraçada
      Pilar

      Elimina