dijous, 30 d’abril del 2020

DIJOUS 30 ABRIL: MATEMÀTIQUES I VALORS

MATEMÀTIQUES


Hola a tots! Seguim treballant les operacions amb nombres decimals.
Avui practicarem la multiplicació.




Aquí teniu un link per practicar! 
En el Moodle teniu una tasca per fer durant aquesta setmana.
Com a màxim ho haureu d’entregar el dimecres 6 de maig a les 17h ⏰
Per qui vulgui repassar una mica, us poso un Kahoot de fraccions. Entra en aquest link i escriu aquest PIN 09131777.
El Kahoot també finalitza el 6 de maig a les 17h⏰


ED. VALORS
Fotos de Mano Gratis, +559.000 Fotos de Stock

Aquest vídeo ens explica la importància de ser solidari amb els altres, és a dir, compartir les idees, les responsabilitats i ajudar a algú, sense esperar res a canvi. Però sobretot, ens ensenya que sovint, és important donar un cop de mà. 




Explica una situació en que hagis sigut solidari.
  1. Com et vas sentir en aquella situació?
  2. T’agrada rebre ajuda d’altres persones quan més ho necessites?

Podeu respondres les preguntes aquí sota deixant un comentari!



PILAR I ANNA

70 comentaris:

  1. Hola Anna i Pilar. Jo he he estat solidaria ajudant a la meva familia , i a la meva veïna treiem a el gos a pasejar en el confinament. Perquè es persona de més de 70 anys i es persona de risc. Per això li treient el gos a pasejar. Si, perquè tajuden i a vegades ho necessites i no ho saps.
    Adeu.

    ResponElimina

  2. 1-Com et vas sentir en aquella situació?
    trista perquè ella estigués trista també.

    2-T’agrada rebre ajuda d’altres persones quan més ho necessites?
    Si, i a mes molt.

    ResponElimina
  3. 1-Em vaig sentir amable i generosa per "donar" la meva ajuda.

    2-Si. Perquè sento que estic revent lo que "neccesito".

    Paula

    ResponElimina
  4. Hola! Com esteu?
    Aquí teniu les meves respostes:
    1- a mi m'agrada ajudar a les persones que no s'haven fer una cosa, i desprès poder pensar, mira, sense tu aquesta persona no hages pogut fer això i et sens satisfeta de tu mateixa.
    2- a mi m'agrada que quan necessito ajuda altres persones m'ajudin i que desprès jo també els pugui ajudar en qualsevol cosa.
    Adéu, espero que ens puguem veure ven aviat!
    Txell

    ResponElimina
  5. Hola bon dia
    Jo sempre que la creu roja fa campaña de recollida de menjar o de roba sempre compro menjar i la roba que em va petita doncs la donc
    1-em sento molt be perque ajudo a gent que no pot comprar res
    2-Si que m'agrada rebre ajuda quan ho necessito
    PAU ESPI
    5èA

    ResponElimina
  6. Bon dia Pilar
    Una vegada hem ve deixar entrar l'apartat de mates del MODLE i ara em posa que aquest apartat no esta disponible
    PAU ESPI 5éA

    ResponElimina
    Respostes
    1. Pau, no has de tenir cap problema. Acabo d'entrar en el teu usuari i tot està correcte. Hem diu que fa 38 minuts que has entrat. Recorda que les tasques tenen un termini i per tant una data màxima d'entrega. Fora d'aquesta data no te les deixarà fer. Ara has d'entrar a la tasca d'avui. Les anteriors ja estan tencades
      Pilar

      Elimina
  7. jo estic sent solidaria pqerque no surto de casa i aixi no poso en perill les vidas de la gent.
    em sento vona persona.
    si m'agradaría revre ajuda d'altres persones.

    ResponElimina
  8. JO sóc solidari quan hi ha campanyes de roba o de menjar deijan una mica de menjar i de roba.
    Si m'agradaria que la gent sigues solidaria amb mi.

    ResponElimina
  9. Hola sóc el Aitor Ordoño i jo sóc solidari, una vegada vaig ser solidari en una carrera. Em vaig sentir bé per ajudar a la gent, a mi m'hagrada rebre ajuda i també penso que tots tindriem que ser solidaris i molta gent no ho es.
    Una abraçada!!!!!!!!!!

    ResponElimina
  10. Hola Anna i Pilar! Sóc la Bet!
    MATES: ara ja sé multiplicar amb decimals!!! El kahoot ha estat molt xulo i aixi recordem les fraccions pd: he quedat segona!
    ED. EN VALORS: tot i que aquell video ja l'he vist molts cops sempre m'ha fet il·lusió tornar-lo a veure'l em sembla molt inspirador,1- em vaig senti molt satisfeta 2-si, perque m'alegren el dia! adeu

    ResponElimina
  11. Hola Pilar, sóc la Ivet.
    1. Em vaig sentir molt bé amb mi mateixa. M'agrada ajudar als altres perquè és bo i és molt gratificant.
    2. Si, perquè així aconsegueixo el que volia fer o resoldre el problema i aprenc a resoldre-ho sola si em torna apassar.

    ResponElimina
  12. Hola sóc el Tiago,
    1.m'agrada ajudar a les persones que ho necessitin, sempre que puc col.laboro quan hi ha campanyes de recolecta de menjar
    2.si que m'agrada rebre quan ho necessito.

    ResponElimina
  13. Hola Pilar i Anna,
    Jo crec que sóc solidaria perquè quant algú em demana ajuda no em nego a no fer-ho,encara que potser es raro, m'ho passo bè ajudant a l'altre perquè, noto que estic fent un bè per algú que ho nessesita.

    Si, perquè et poden ajudar amb coses que tu no saps fer, o que et sents malement,i donc tu els hi pots agudar si tambè els hi passa.
    Adéu, espero que ens pogem veure aviat!
    Una avraçada!
    Estel

    ResponElimina
  14. Hola soc la Lucía
    1-Em vaig sentir be perque avia ajudat algu i donc estava contenta.
    2-si perque ajudo a algu que ho necesita i em sento be.

    ResponElimina
  15. hola sóc el Lluc i hem vaig sentir bé i si, m'agrada

    ResponElimina
  16. Hola soc l'Emma!

    1- Bé per que ajudas a algu
    2- Si m'agrada que quan ho necesito.

    ResponElimina
  17. Hola sóc la Marta:
    1- Jo em avig sentir molt bé perquè saps que has fet una cosa bona per als altres i et poses molt contenta.
    2-Si perquè si et costa molt fer una cosa, si algú t'ajuda no et costarà tant i et serà més fàcil.

    ResponElimina
  18. Hola soc el Marc
    1-Jo em vaig sentir molt bé perquè l'altre persona estava feliç.
    2-Si m'agrada.

    ResponElimina
  19. el kahoot m'a anat bé per recordar les coses de la fraccio

    ResponElimina
  20. 1- Bona tarda Anna, sóc el Moisés, quan estic a casa del camp poso menjar i aigua als gatets del carrer. Quan ho faig em quedo més tranquil per que ja no em preocupo per si passen gana.

    2- Si que m'agrada rebre ajuda dels altres.

    ResponElimina
  21. Quan vaig ajudar a un company a entendre una feina.
    1.-bé perquè quan veig que a quí ajudo està feliç estic feliç, i també perquè la felicitat és contagiosa.
    2.-si, m'agrada molt, em sento feliç

    ResponElimina
  22. 1-Jo em vaig sentir solidari quan vaig donar roba als nens necesitats

    2-Si es mitllor

    ResponElimina
  23. 1- Bé, perquè em sentia orgullós de mi mateix
    2- Sí, perquè em facilita la vida.
    Adéu, Èric

    ResponElimina
  24. Hola bon dia

    1-Orgullosa de mi mateixa per ajudar als demés.

    2-Si, m'agrada molt que m'ajudin quan ho necessito.

    Adeu!

    ResponElimina
  25. jo em vaig haver he de solidari sempre que la meva germana és deixa coses a casa o li tinc de deixar coses em senta bé però avegades és deixa coses molt obies i em fa una mica de rabia.

    però no em puc queixar perquè sé que ella m´ajudaria si em passes aixó a mi ja que m´agrada que m´agrada que m`ajudin

    ResponElimina
    Respostes
    1. Recorda escriure el teu nom una altra vegada, no sabem qui ets! Molt bé! Pilar i Anna

      Elimina
    2. Recorda de posar el nom.
      Sempre hem d'ajudar quan es pot.
      Anna i Pilar

      Elimina
  26. hola,
    ho sento pel retard,
    Jo vaig ser solidaria ajudant a la Jiawen a connectar-se amb la vídeo conferencia, per fer les classes durant el confinament.

    PREGUNTES:
    1. Em vaig sentir bé perquè, després es va poder connectar.
    2. Si.perquè així no em poso nerviosa.

    fins dimecres al matí.

    Judit

    ResponElimina
  27. preguntes
    1-Com et vas sentir en aquella situació?
    be per fer una bona acció.
    2-T’agrada rebre ajuda d’altres persones quan més ho necessiti?
    si.

    ResponElimina
  28. Hola!!!!
    Un dia estaba menjan en el burguer king amb els meus pares i va entrar un senyor i es va començar a menjar el que deixava la gent i el meu pare i jo ens vem acostà i li ven comprar menjar per ell i li vem donar. el home ens va donar les gràcies i jo em vaig sentir content d'ajudar-lo i trist per lo que havia vist.
    A mi m'agrada que m'ajudin quan ho necessito.
    Adeuuu!!!!

    ResponElimina
  29. Jordi Naranjo Mansilla4 de maig del 2020, a les 21:38

    hola soc el jordi:
    1-jo em baig sentir be
    2- si ami amgrada rebre ajuda

    ResponElimina
  30. Hola sóc el Hugo, la web de multiplicssions de decimals m'ha ajudat a practica i apendre bastant moltes grasies!!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. D'això es tracta. M'alegro que t'hagi anat bé
      Una abraçada, Pilar

      Elimina
  31. El kahoot amb ba anar molt bé el vaig fer varies vagades moltes gracies una abracade ben forta!!!!

    ResponElimina
  32. Hola soc la Laura.
    1-Jo he sigut solidaria en moltes ocasions, (espero que com tots els demes companys i companyes)
    Com per exemple: Participo des que vaig néixer, a una asociació solidaria anomenada "Fundación Plan". Consisteix en ajudar a aquelles nenes que neixen en paísos amb pobresa a que puguin des-envoluparse com a persones, i rebre educació. Em sento orgullosa i també responsable de poguer ajudar a qui més ho nececiti.
    2- Jo, personalment sempre intento fer les coses per mi mateixa, però en vastantes ocasions, l' ajuda de persones, sempre es ben vinguda.

    ResponElimina
  33. un dia solejat de vacanses el meu germa Genís casi es pert a Calafell lavors jo el vaig veure que s'en anaba cap al altre carrer i jo vaig avisar els meus pares i tiets però no hem feien cas lavors el vaig agafar i mel vaig emportar fins el davant de els meus pares i els i vaig dir tot el que va passar, jo hem vaig sentir molt be i m'agradaria que m'ajudesin quan ho nessesiti

    ResponElimina

  34. Hola soc Martina.

    Explica una situació en que hagis sigut solidari. Quan vaig recollir papers i plàstics de la platxa.


    Com et vas sentir en aquella situació? molt bé.


    T’agrada rebre ajuda d’altres persones quan més ho necessites?si m'agrada que m'ajudin.

    ResponElimina
  35. Com et vas sentir en aquella situació?
    Una mica incomodo perquè no saps per què ho fa o si però desprès bé.

    T’agrada rebre ajuda d’altres persones quan més ho necessites?

    Si i per això tenim que ser solidaris.

    Aitor.F

    ResponElimina