dijous, 23 d’abril del 2020

DIJOUS 23 ABRIL: SANT JORDI



Hola Tigres Blancs!

Rosa roja - Floristería Ginkgo BilobaFELIÇ SANT JORDI!!! 

Aquí us deixem un diploma per haver dut a terme 
l'activitat de la poesia visual!

Felicitats per l'esforç i la dedicació!


També podeu veure una presentació dels vostres treballs, que ens heu fet arribar!

Esperem que us agradi!





Iiiiiiii una SORPRESAAAAAAA!! De part de totes les mestres i els mestres de primària! Escolteu, escolteu amb atenció!!



Pilar i Anna


10 comentaris:

  1. ES MOOOLT XULU.
    TOTS DOS VÍDEOS
    ADÉU.

    ResponElimina
  2. m'han agradat molt els dos vídeos, us trobo a faltar moltisisisim!!!
    molts PETONS! I espero que això passi molt ràpid per poder-vos veure lo més d'hora possible!!!! Jo estic molt bé i espero que vosaltres també esteu genial i les vostres families també.!!😘

    ResponElimina
  3. Hola, sóc la Ivet.
    He vist els videos i m'han agradat molt perque els dibuixos han sigut molt originals!!
    Aquest SANT JORDI és diferent, i és maco poder veure els treballs de la classe. Molt xulo!

    ResponElimina
  4. Hola atots i feliç Sant Jordi
    M'ha encantat l'historia que heu fet tots els profes del Sant Jordi actualitzat, ha sigut molt diver sobre tot quan vé el caballer per repartir mascaretes. Jajajaja.
    aquest any a sigut diferent peró igualment estem junts.
    Fins aviat.Haaa!!!! i els dibuixos molt xulos tots

    ResponElimina
  5. Hola, soc el David, el comentari d’abans sobre el caballer repartin mascaretes es meu. No sé perqué no ha sortit el nom.
    Adeuuuu.

    ResponElimina
  6. ES MOOOOOOOOOOOOOOOOOLT XULO I MOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLT CURRAT GRACIES PER ANAR PENJANT AL BLOG DIFERENTS VIDEOS DIVERTITS! BET.

    ResponElimina
  7. Hola soc el Marti, m'ha semblat divertit el video ja que els dibuixos han estat molt xulos.
    I la obra dels profes tambe.Adeu

    ResponElimina