divendres, 20 de març del 2020

L'escola a casa:Inform@tica

Hola nois i noies,sóc el Juli.
Jo també vull col.laborar amb aquest projecte "L'escola a casa" i cada divendres us prepararé un seguit d'activitats per repassar tot allò que hem fet durant el curs a la classe d'Informàtica.

Proposta 1: treballarem la programació amb el Code Monkey.A veure si arribeu al nivell 30.
CODE MONKEY

Proposta 2 : ara farem una activitat del Jclic.Feu les quatre sessions del cicle superior.
JCLIC

Espero que passeu una estona divertida i sobretot no us oblideu de fer algun comentari.  
Demà no toca treballar però si entreu al bloc us trobareu una sorpresa que segur que us agradarà.

6 comentaris:

  1. hola juli soc l´ Erik perez ja he arribat al nivell 30 de code monkey i també jclic i m´an agradat molt estic desitgant que pengis la seguent aplicacio

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola Erik soc la Carla
      com estas espero que be jo estic genial👌👌👌✔
      PETONS!!😘😘♥

      Elimina
    2. Fantàstic Erik, ho has fet tot, ets molt treballador.Aquest divendres posaré d'altres activitats, que espero que també t'agradin.

      Elimina
  2. Hola s'oc l'Èric Granado ja he fet els 30 nivells de Code Monkey i les quatre sessions de Jclic.

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola Eric soc la carla🙌
      com estas ????? espero que be jo estic 👌👌👌👌genial
      petons♥♥♥♥😘

      Elimina
    2. Meravellós Eric, segur que t'has passat una bona estona per fer tota la feina.Aquest divendres posaré més activitats.

      Elimina