dimarts, 24 de març del 2020

DIMARTS 24 MARÇ: CASTELLANO I FRANÇAIS

CASTELLANO:

Buenos días,

En la tarea de castellano de hoy, practicaremos con las frases hechas.

http://www.ceipjuanherreraalcausa.es/Recursosdidacticos/QUINTO/datos/01_Lengua/datos/rdi/U11/01.htm

http://www.ceipjuanherreraalcausa.es/Recursosdidacticos/QUINTO/datos/01_Lengua/datos/rdi/U11/02.htm

http://www.xtec.cat/~jgenover/locucion1.htm

¿Hay alguna frase que os haya sorprendido?  ¡Comentad aquí mismo!

Pilar y Anna



 FRANÇAIS:

Salut!
Comment ça va? J'espère que tout le monde va bien et espérant vous voir bientôt!

Cette semaine je vous laisse deux Kahoot pour réviser la famille et les animaux:

Voici le premier:

Les Animaux 

PIN 0420941

Ma famille

PIN 0411140

Vous pouvez les faire jusqu'à vendredi 27 a 12h.

Bonne semaine,
Noelia

13 comentaris:

  1. Sóc el Aitor.O però es pot fer el kahoot avui?Sí no?

    ResponElimina
  2. Hola
    Molt xulo lo dels simpsons (-:
    Bonne 40tenne

    ResponElimina
  3. Hola Noelia si veus un usuari que posa Marc b estava fent el kahoot i se m'ha penjat i he tornat a começar com a Marc Bigorda per cert ha estat mol divertit.au revoir

    ResponElimina
  4. hola a mi també m'ha agradat lo dels simpsons

    ResponElimina
  5. Bonjour Noelia, soc la Txell, una cosa, doncs que ahir o avans d'ahir vaig fer el kahoot de ma famile, però, despres vaig fer el de les animaux i quan estava fent-l'ho s'em va treure perquè no tenia wifi, el tornarè a fer!!
    adeu.😎

    ResponElimina
  6. Hola Noelia, soc la Nastia, jo no u avia entes que ay se acabar per fe els kahoots sisplau me podrias pasa per aquet email nastiaruiz2009@gmail.com els examens, gracias .

    ResponElimina