dilluns, 23 de març del 2020

DILLUNS 23 DE MARÇ, TASQUES DE CATALÀ

Hola, nois i noies! 
Ja tornem a ser aquí per compartir aquesta segona setmana de confinament.
Excepcionalment avui us posaré una feina al blog.
És un enllaç a un qüestionari de repàs de tot el que hem fet al llarg del curs. 
Segur que us sortirà molt bé! Recordeu que us hi heu de fixar molt! Llegiu bé els enunciats! 

enllaç al qüestionari 


 No us oblideu de mirar al moodle. Allà hi teniu la feina del conte de misteri que vam començar a classe i que cal que m'envieu ( hi veureu les instruccions per fer-ho). També podeu aprendre a fer sopes de lletres!



A més a més, la Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals posa al vostre abast un recull de vídeos i propostes educatives sobre els diferents àmbits escolars, per ajudar-vos també a mantenir-vos al dia.
Els trobareu al següent enllaç:

avui aprenem

 


Cuideu-vos molt! Us trobo a faltar! Una abraçada!
Ah! I si em voleu deixar missatges em farà molta il·lusió!
Ma Jesús

14 comentaris:

  1. Ha sigut divertit fer aquest exercici :).

    ResponElimina
    Respostes
    1. M'agrada que t'ho hagis passat bé, però un altre dia posa el teu nom. Així sabré qui ets!

      Elimina
  2. Hola sóc l'Estel, ja he repassat amb aquet joc i m'ha anat moltbè

    ResponElimina
    Respostes
    1. hola Estel soc la carla com estas, jo molt be👌👌👌😘😘😘😘

      Elimina
    2. Hola noies, m'agrada que us ho passeu bé mentre aprenenu i repasseu. Cuideu-vos molt.

      Elimina
  3. Hola soc el Marc aquesta estona m'ho he passat molt bé.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Marc. Està molt bé que t'ho passis bé repassant.

      Elimina
  4. Hola sóc l'Èlia, el joc m'ha semblat una manera divertida de passar un temps jugant i repassant

    ResponElimina
  5. Molt bé, Èlia. Segueix practicant.

    ResponElimina
  6. Hola ,Ariadna. M'encant que t'ho passis bé practicant i repassant.

    ResponElimina
  7. hola, m'han agradat molt els videos i el questionari.

    ResponElimina
  8. hola Maria Jesus. m'ha agradat molt el jocs i tambe el questionari.
    fins aviat!!�������� a per ser soc la Txell Comas!!

    ResponElimina