dijous, 19 de març del 2020

DIJOUS 19 MARÇ: EDUCACIÓ EN VALORS I MATES

ED.VALORS:

Hola noies i nois!

Hem trobat aquest vídeo molt interessant que ens explica els motius pels quals hem d'estar a casa uns dies, sense poder sortir al carrer. Us animem a mirar el vídeo i a fer un comentari sobre què us ha semblat i si us ha ajudat a entendre la situació actual.

enllaç al vídeo


Pilar i Anna


MATES:

Hola nois i noies, heu repassat una mica el tema de les fraccions? Avui podeu fer el treball que us vaig donar a classe  " Artesania de mosaics" Penseu bé els exercicis abans de contestar!! No correu!!
També us deixo aquest enllaç perquè practiqueu una mica.



7 comentaris:

  1. Hola sóc el Aitor.O i m'ha ajudat aquest video a entendre perquè em de estar a casa i entenc que em de sortir el minim possible

    ResponElimina
    Respostes
    1. Me n'alegro que t'hagi ajudat a entendre la situació Aitor!

      Elimina
  2. Els jocs de mates m'an ajudat a repassar una mica el tema.


    Àlex granero

    ResponElimina
  3. casi sempre meny quan estic fen deures estic vaient TV3 a la carta

    PAU ESPI LOPEZ

    ResponElimina
  4. Hola sóc l'Estel, he mirat aquet video i m'ha agudat a entendre que no hem de sortir de casa.

    ResponElimina
  5. Hola soc l'Eric Granado i el video és molt curios i ara entenc perquè ens hem de quedar a casa.

    ResponElimina
  6. Ho he vist molt cla el que s'ha de fer.Adéu

    ResponElimina