dilluns, 30 de març del 2020

DILLUNS 30, TASQUES DE CATALÀ

Bon dia, nois i noies! 

Desitjo de tot cor que tots estigueu molt bé, juntament amb les vostres famílies!

Comença una altra setmana i seguim estant en contacte per fer activitats que us ajudin a estar actius i poder repassar el que hem fet al llarg del curs.

En el moodle hi teniu moltes propostes ( acabar el conte de misteri, fer alguna sopa de lletres, repassar i jugar amb els enllaços que hi ha...). Allà mateix us he posat un tutorial per poder enviar els documents i mirar les qualificacions i comentaris.

Si algú de vosaltres té problemes per entrar-hi, m'ho pot fer saber a través del correu mjcasals@escolaelcim.net.

Ep! i aquest correu el podeu fer servir per comunicar-vos amb mi sempre que vulgueu.

Però avui us proposo dues activitats :

1- Fer algun dictat. A l'enllaç que trobareu a continuació hi ha àudios amb dictats diferents. 

Estan posats per nivell ( crec que el més adient és l'elemental B1) i diferents normes ortogràfiques. 

Cada dictat el podeu escoltar més ràpid ( amb el dibuix de la llebre) o més lent ( amb el dibuix de la tortuga). 

Un cop l'acabeu podeu veure la solució.

Fixeu-vos-hi molt!

    enllaç (als dictats )  

2- Us  deixo l'enllaç a un kahoot. Us servirà per repassar.   El podeu fer fins divendres a les dotze del migdia.    

enllaç kahoot

Que vagi molt bé la setmana.Cuideu-vos molt! 

Una abraçada

Ma Jesús

17 comentaris:

  1. Hola Maria Jesús.
    Ja he fet el dictat de a/e,estiu. Només he fet una falta, ara faré el Kahoot. Ahir vaig llegir les qualificacions que em vas posar, ja ho milloraré.��
    Moltes gràcies!!!����ADEU��

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé, Txell. Això dels dictats ho pots fer sempre que vulguis. Ja posaré l'enllaç i així podreu anar practicant.
      Ma Jesús

      Elimina
  2. Maria Jesus,si veus que en el kahoot ya una conta que es diu Nastia R aquella conta em va anar malament, sem va anar el kahoot de veritat es Nastia Ruiz

    ResponElimina
    Respostes
    1. Hola, Nàstia. No passa res. Si vols el pots tornar a fer un altre dia. Tens temps fins divendres.
      Ma Jesús

      Elimina
  3. Hola sóc l'Estel i el dictat m'ha agudat a repasar les faltes d'ortografia

    ResponElimina
    Respostes
    1. Molt bé Estel, aquests dictats els podreu fer sempre que vulgueu.
      Ma Jesús

      Elimina
  4. HOOOOLA soc la Carla
    fàcil i divertit
    com estàs jo molt bé espero que tu també!!! 😘😘😘😘💋💋🤞🤞👌👌👌😊😊😊

    ResponElimina
  5. Hola Maria Jesús, sóc l'Estel i en el kahoot hi ha una pregunta malament, posa:
    La paraula església és plana, i els dos tipus de respostes són true i true, i és false i llavors no es pot respondre.

    Estel

    ResponElimina
  6. Hola, Carla. Nosaltres tots bé i me n'alegro que vosaltres també estigueu be´.
    Segueix repassant!
    MaJesús

    ResponElimina
  7. Hola MaJesus com estas?yo estic bé m'han agradat molt aquestes activitats adu.e

    ResponElimina
  8. Hola, sóc l'Èlia i he fet el el dictat de A/E Teatre i està molt bè per repassar. M'ha agradat tant que ara vaig a fer un altre!!
    que passeu una bona 40tena (bueno...)
    Adeu

    ResponElimina
  9. Hola sóc l' Eric Granado i he fet el Kahoot molts cops, he fet un dictat general que no me'n recordo del nom.
    Adéu

    ResponElimina
  10. Bon dia, Èric. Molt bé! Així m'agrada, que practiquis.
    Una abraçada
    Ma Jesús

    ResponElimina
  11. Hola Maria Jesus, ahir vaig fer els dictats i el kahoot, l'Estel te rao hi han uns quants fallos.
    ADEU, TXELL

    ResponElimina
  12. Hola, Txell. Si heu tronat els erros és que ho sabíeu fer bé! Ja li vaig dir que algun error era del programa!
    Però no passa res, la qüestió és que practiqueu.
    Una abraçada
    Ma Jesús

    ResponElimina
  13. Hola soc el Biel anter mariajesus no he pogut entrar al kahoot

    ResponElimina