divendres, 1 de maig del 2020

DIVENDRES 1 de maig

I hem pensat: Carai! Els nostres tigres SÍ que en són de treballadors i treballadores!!!!!

Per tant, avui és un dia diferent...🌈🌈
👉Un dia per valorar l'esforç d'estar a casa i seguir aprenent.
👉Un dia per adonar-se que esteu fent molt bona feina.
👉Un dia per sentir-se orgullós i orgullosa de tot allò que esteu aconseguint! 
🎈I també un dia per pensar i somiar amb allò de... Quina feina t'agradaria fer de gran? Què és allò que et faria més feliç?

Aquí us deixem un vídeo on en Joan Turu ens explica com és la seva feina d'il·lustrador. De feines n'hi ha un munt i moltes que encara s'han d'inventar!!






El nostre reconeixement també és per vosaltres famílies, sabem que aquests dies les vostres feines han crescut de manera desmesurada, ànims per seguir endavant!!!!



PILAR i ANNA

4 comentaris:

  1. que currat el video, m'ha encantat

    ResponElimina
  2. Hola soc laIvet
    1. A MI M'AGRADARIA SER MESTRA. Perque m'agrada ensenyar a fer coses noves i m'agrada l'escola.

    ResponElimina
  3. M'ha agradar molt gente aquest video perqué ha estat molt xulo

    ResponElimina
  4. Molt xulo! Espero que ens puguem veure ven aviat!

    ResponElimina