dilluns, 14 de setembre del 2015

Benvinguts/es.


12 comentaris:

  1. Anna tinc una carabassa a cassa la portaré a la escola. Unai.

    ResponElimina
  2. Hola classe dels cientifics soc la Paula

    ResponElimina
  3. hola classe dels cientifics soc la Paula

    ResponElimina
  4. Hola Anna! als jocs son molt bonics. Grasias. Aran.

    ResponElimina
  5. Anna la meva mare ma dit que les meves notes i oi que mas dit que
    las meves notes son molt bones

    soc 'Unai.

    ResponElimina
  6. Hola sóc el Hugo ,m'agrada molt la classe que m'ha tocat, estic molt content i m'agrada ser un super cientific!!!!!!!!!

    ResponElimina
  7. El Supercientifics som uns cracks !!, Marc











    ResponElimina
  8. Els Supercientifics son uns cracks ! ! Marc ��


    ResponElimina
  9. El blog del cim es molt bonic, Anna.
    Soc l'Aran.

    ResponElimina
  10. El blog del cim es molt bonic, Anna.
    Soc l'Aran.

    ResponElimina
  11. m' agradat anar a can vandrell amb els meus amigs

    ResponElimina